Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM İşletmenizin müşteriler ile olan en sağlam bağıdır, CRM uygulamaları sayesinde müşterilerinize ait görüşmeleri, talepleri, teklifleri, siparişleri hatta sözleşmelerinizi tek bir soruyu ile ayni anda görüntüleyebilirsiniz. 

Zorlu rekabet ortamında her geçen gün artan müşteri nedeni ile müşteri ilişkileri yönetimi gün geçtikçe boyut değiştirmektedir. 

Müşterilerine çok daha iyi hizmet sunmak isteyen kurumlar sundukları hizmetlere ait bilgi aklisini web teknolojisinde elektronik ortamda aktararak kontrol altında tutar ve istedikleri her an doğru bilgiye istedikleri platformdan ulaşır ve bu bilgileri analiz ederek rekabetçi pazarda fark oluşturarak bir adim öne geçer. 

Müşteriniz hakkında her türlü veriyi toplamak, müşteri odaklı olmak demek değildir. Müşteriye ile iletişimde olduğunuz her alanda topladığınız verileri bilgiye dönüştürüp fırsatları ve/veya ihtiyaçları daha hızlı bir şekilde ortaya çıkarabiliyorsanız müşteri odaklı bir yaklaşım sergiliyorsunuz demektir. 

Sunulan çözüm kurumunuzun tüketiciye dönük yüzünü ortaya çıkararak müşteri tatminini artırmanın yani sıra müşteri bilgilerinin güncel ve erişilebilir kılınarak müşterilerin karlılığı, saatin alma alışkanlıkları gibi kapsamlı analizlere fırsat veren karar destek mekanizmalarıyla doğru müşterilerin hedeflenerek düşük maliyetlerle müşteri sayesinin çoğaltılması ve çapraz satışlarla pazar payının geliştirilmesine de olanak  tanımalıdır.