CRM İşletmenizin müşteriler
ile olan en sağlam bağıdır, CRM uygulamaları sayesinde müşterilerinize ait
görüşmeleri, talepleri, teklifleri, siparişleri hatta sözleşmelerinizi tek bir
soruyu ile ayni anda görüntüleyebilirsiniz.
Zorlu rekabet ortamında her geçen gün artan müşteri nedeni ile müşteri
ilişkileri yönetimi gün geçtikçe boyut değiştirmektedir.
Müşterilerine çok daha iyi hizmet sunmak isteyen kurumlar sundukları
hizmetlere ait bilgi aklisini web teknolojisinde elektronik ortamda aktararak
kontrol altında tutar ve istedikleri her an doğru bilgiye istedikleri
platformdan ulaşır ve bu bilgileri analiz ederek rekabetçi pazarda fark
oluşturarak bir adim öne geçer.
Müşteriniz hakkında her türlü veriyi toplamak, müşteri odaklı olmak demek
değildir. Müşteriye ile iletişimde olduğunuz her alanda topladığınız verileri
bilgiye dönüştürüp fırsatları ve/veya ihtiyaçları daha hızlı bir şekilde ortaya
çıkarabiliyorsanız müşteri odaklı bir yaklaşım sergiliyorsunuz demektir.
Sunulan çözüm kurumunuzun tüketiciye dönük yüzünü ortaya çıkararak müşteri
tatminini artırmanın yani sıra müşteri bilgilerinin güncel ve erişilebilir
kılınarak müşterilerin karlılığı, saatin alma alışkanlıkları gibi kapsamlı
analizlere fırsat veren karar destek mekanizmalarıyla doğru müşterilerin
hedeflenerek düşük maliyetlerle müşteri sayesinin çoğaltılması ve çapraz satışlarla
pazar payının geliştirilmesine de olanak tanımalıdır.